لوله پلی اتیلن یک لایه باعث تخریب یک آپارتمان شد

لوله پلی اتیلن یک لایه گاز برای اولین بار در سال 1982 تولید شد و در صنایع گاز، نفت و پتروشیمی کاربردهای فراوانی پیدا کرد که مهمترین آنها استفاده از لوله های گاز پلی اتیلن برای انتقال گاز در حجم های بسیار زیاد و مسیرهای طولانی است که شاید بیشترین کاربرد را داشته باشد. مزیت مهم لوله های گاز پلی اتیلن. مقاومت طولانی مدت در برابر حرارت (تا 95 درجه سانتیگراد) و خوردگی دارند.

با کمک لوله های پلی اتیلن می توان نه تنها تامین آب سرد یا گرم، بلکه سیستم های گرمایشی را با امکان استفاده از گلیکول در آنها تجهیز کرد (در صورت وجود تهدید یخ زدگی، این ماده به خنک کننده اضافه می شود).

لوله های پلی اتیلن با محافظ ضد انتشار بسیار متنوع هستند که وظیفه آنها جلوگیری از ورود اکسیژن به سیستم است. در غیر این صورت، فرآیندهای خوردگی دیگ بخار و رادیاتورها تسریع می شود و خود سیستم شروع به هواگیری می کند.

برای ایجاد سد ضد انتشار در لوله های تک لایه از رزین های مخصوص و در لوله های چند لایه از پوشش آلومینیومی استفاده می شود.

لوله

گزینه اول برای مناطقی با گرمایش کم آب (مثلاً گرمایش از کف) مناسب تر است. لوله های دارای لایه آلومینیومی در سیستم هایی با دمای داخلی بالاتر استفاده می شوند.

مهراوند مشهد با توجه به اهداف کلان خود در آبان ماه 1395 با موفقیت وارد فهرست تامین کنندگان شرکت ملی گاز ایران شد. که برای خدمت به سرزمین کهن ایران به اجر دیگری دست یافته است.

با توجه به خواص منحصر به فرد مواد پلی اتیلن مورد استفاده در لوله های گاز، این لوله ها از مرغوب ترین رنگ PE100 ساخته شده و دارای قطر 25 تا 225 میلی متر با SDR (11,13,6) مطابق با استاندارد ملی IGS-M-PL می باشد.

بین المللی EN1555 طراحی و ساخت شرکت مهراوند، خطوط این شرکت مجهز به دستگاه های اولتراسونیک است که پرسنل تولید را قادر می سازد و همچنین کنترل کیفی را با کنترل کامل و دقیق و کنترل وزن مخصوص لوله های تولیدی انجام می دهد.

به عنوان قطر و ضخامت مشخص شده در محدوده استاندارد برای هر نوع و هر اندازه لوله به منظور به حداقل رساندن تعداد خطاها در واحد وزن متر لوله.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.