انواع لامپ شمعی led باعث جذب پروانه ها می شود

انواع لامپ شمعی led به طور ارگانیک در اکثر سبک های داخلی (از کلاسیک گرفته تا اتاق زیر شیروانی محجوب) جا می گیرند.

الگوی تقلید از آتش تأثیری غیر قابل حذف بر مهمانان و اعضای خانواده می گذارد. چنین لوسترهایی در فضای آسایش، گرما و مهمان نوازی “قرار می یابند”. آنها برای رمانتیک ها عالی هستند، آنها با موفقیت نقاط قوت داخلی را برجسته می کنند.

پیشرفته ترین سری تکنولوژی نورپردازی با انواع جدید کاهش نور و کنترل نور، مجموعه X-Flash 820 lm است. این دستگاه دارای دمای رنگ 4000K – با شاخص رندر رنگ CRI 80 است.کم قدرت ترین “شمع” سری فیلیپس G45 در 60 وات، فرون در 3 وات خواهد بود.

“شمع” های LED مارک های Camelion، Gauss، Ecola و غیره خود را به خوبی ثابت کرده اند. اما می توانید با خرید لامپ های فلورسنت فشرده کم مصرف از برندهای Osram، Duluxstar Minicandle، Foton Lighting در هزینه خود صرفه جویی کنید.

لامپ

اوج محبوبیت لامپ های ناز “در باد” زمانی بود که LED ها موقعیت های پیشرو خود را در نورپردازی در فضای باز و داخل خانه گرفتند.

یک گزینه جالب مدلی با یک لامپ کسل کننده خواهد بود. کافی است یک دستگاه با خروجی نور 88 lm / W را “مسلح” کنید. برای محصولات LED، تولید کنندگان یک منبع تغذیه تثبیت شده را ارائه می دهند.

شمع های کم مصرف هم برای روشنایی تزئینی و هم برای وسایل روشنایی عمومی مناسب هستند.

چنین دستگاه هایی برخلاف لامپ های فلورسنت رشته ای سنتی بسیار بادوام هستند. لامپ های LED قادر به ساطع نور سفید طبیعی با ارائه رنگ عالی بیش از 80 Ra هستند.

حتی با طیف گسترده ای از ولتاژ تغذیه، شار نوری “شمع” LED تغییر نخواهد کرد و بر چشم انسان تأثیر منفی می گذارد.

یک لوستر سقفی نفیس با چنین عناصری فضای داخلی هر آپارتمان، هتل، خانه روستایی یا سالن را متحول می کند. در اینجا می توانید لامپ های شمعی رنگی زیبا، به عنوان مثال قرمز، آبی، زرد، مات و شفاف نصب کنید. جلوه هایی مانند نارگیل، کریستال یخ، کهربا در حال محبوبیت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.