دختری که با کیف آرشیوش میلیارد شد

آیا فرزند شما به دبستان می رود؟ چندین مدل در دسترس شماست: کیف آرشیو ، کوله پشتی، کیف چرخدار… در این مرحله، یک مدل راحت و سبک را انتخاب کنید که با ترجیحات فرزندتان، مورفولوژی و سفر او از خانه به کلاس درس او سازگار باشد.

به عنوان مثال، اگر می‌دانید که فرزندتان برای رسیدن به کلاس خود باید از پله‌ها بالا برود، از کیف چرخ دار خودداری کنید. توصیه های بیشتری را در راهنمای ما برای آماده شدن برای شروع سال تحصیلی در دبستان بیابید.

در نهایت، کیف مجهز به یک برچسب محکم است که به شما امکان می‌دهد به سرعت صاحب کوله‌پشتی را پیدا کنید.

این کیف نوآورانه که با کودکان و والدین طراحی شده است، متعهد است زیرا از پلی استر بازیافتی ساخته شده است!

فرزند شما در حال رسیدن به نقطه عطفی در تحصیل خود است: او در حال ورود به دبیرستان یا دبیرستان است و کوله پشتی ضروری می شود.

کیف

با تمام دفترچه‌ها و کتاب‌های درسی که نوجوان شما باید حمل کند، استحکام و راحتی را با یک کوله‌پشتی با بند‌های شانه‌ای قابل تنظیم و پددار و پشتی فوم‌دار، مانند کیف‌های ایستک، ترجیح دهید. انتخاب Cultura ما مجموعه ای از کوله پشتی های راحت، کاربردی و مد روز را ارائه می دهد.

برخی از کوله‌پشتی‌ها دارای چندین محفظه هستند که ظرفیت ذخیره‌سازی خوبی را ارائه می‌کنند. اگر دانش‌آموز دبیرستانی شما روی لپ‌تاپ کار می‌کند، ممکن است یک کوله پشتی کامپیوتری مناسب باشد.

از سنین پایین به کودک خود بیاموزید که وضعیت صحیحی را برای بلند کردن و حمل کیف مدرسه خود اتخاذ کند تا از کمرش محافظت شود.

برای برداشتن یک جسم سنگین روی زمین، باید تا حد امکان پاهای خود را خم کنید. سپس کوله پشتی باید روی هر دو شانه باشد نه روی یکی.

مراقب باشید بند ها را به درستی تنظیم کنید، به طوری که پایین کیف در قسمت پایین کمر قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.