لامپ لوستر ایران زمین می تواند باعث نابینایی کودکان شود

لامپ های ال ای دی به لامپ لوستر ایران زمین نیز گفته می شود. با وجود این واقعیت که اصل درخشان دیود در آغاز قرن بیستم کشف شد، لامپ های خانگی تنها در دهه 2000 در دسترس مصرف کنندگان انبوه قرار گرفتند.

اینها مدرن ترین منابع نور هستند که محبوبیت آنها هر سال در حال افزایش است. چرا؟ همه چیز در مورد ویژگی های منحصر به فرد آنها است.

محصولاتی از برندهای معتبر و اثبات شده برای سلامتی کاملا بی خطر هستند. در تولید آنها از هیچ ماده خطرناک، رزین فرمالدئید یا گاز استفاده نمی شود.

حتی یک لامپ شکسته به اعضای خانواده یا حیوانات خانگی آسیبی نمی رساند (اگر تمام قطعات شیشه را با دقت جمع آوری کنید). آنها را می توان بر خلاف مدل های شب تاب در سطل زباله عمومی انداخت.

منبع LED ها 30-50 هزار ساعت کار مداوم تخمین زده می شود. در غیاب نوسانات ناگهانی برق، آنها برای پنج سال یا بیشتر کار می کنند و یک سر از انواع دیگر لامپ ها پیشی می گیرند.

لامپ

آنها به میزان کم سابقه ای برق مصرف می کنند. بنابراین، برای اینکه یک لامپ رشته ای شار نوری 720 لومن بدهد، 60 وات در ساعت مورد نیاز است. و یک لامپ LED با شدت نور یکسان تنها به 9 وات نیاز دارد.

شما می توانید لامپ هایی را با هر دمای رنگی یا طیف نور قابل مشاهده برای چشم انتخاب کنید. مدل های سفید خالص و مایل به آبی وجود دارد، محصولاتی هستند که نزدیک به نور طبیعی خورشید یا شعله شمع هستند.

هر چه دمای رنگ که بر حسب کلوین اندازه گیری می شود بیشتر باشد، نور روشن تر است. بنابراین لازم نیست لامپ های مناسب هم برای فضای کاری اداره و هم برای اتاق خواب دنج انتخاب کنید.

محصولات کاملاً رطوبت بالا را تحمل می کنند. آنها را می توان در دمای زیر صفر، برای روشنایی خانه و خیابان استفاده کرد.

بلافاصله پس از فشار دادن کلید، بدون نیاز به زمان برای گرم کردن، روشن شود. علاوه بر این، شار نور LED ها یکنواخت است، بدون سوسو زدن آزار دهنده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.