استفاده نادرست از کود مایع بامبو باعث مرگ یک گلفروش شد

اغلب استفاده صحیح از کود مایع بامبو به دلیل نبود اطلاعات واضح برای مصرف کننده نهایی کشاورز مشکل می شود. قانون کودها مصوبه تقنینی n. 75/2010 بسیار پیچیده است: برای مثال، بیش از 300 نوع مختلف کود و بهبود دهنده خاک پذیرفته شده است.

در کود دهی استفاده از کود ضروری است. اغلب در عمل روزانه مشکلاتی در استفاده صحیح از آنها وجود دارد، دقیقاً به دلیل عدم آگاهی از ویژگی های شیمیایی آنها و تکنیک استفاده برای تهیه محلول های مغذی.

بدیهی است که دانستن اصطلاحات مورد بحث ضروری است. سهمی که سایت می تواند داشته باشد قابل توجه است: می تواند پایه های اطلاعات لازم برای وضوح بیشتر را ایجاد کند.

به طوری که می تواند برای کسانی که در کوددهی کار می کنند، مانند خود کشاورزان و تکنسین های کشاورزی مفید باشد.

کود

یا باکتری ها به نام تثبیت کننده های نیتروژن (ژن. Rhizobium) که قادر به تثبیت نیتروژن اتمسفر و در دسترس قرار دادن آن در دسترس گیاهانی هستند که با آنها همزیستی دارند (عموماً متعلق به خانواده Leguminosae).

اوره: کودی با بالاترین عنوان نیتروژن، 46 درصد نیتروژن و کمترین هزینه برای هر واحد کود است. مولکول اوره بسیار ساده است، دو گروه آمینه NH2 به یک کتون CO ملحق شده اند. در حضور آنزیم اوره آز و آب می تواند بر اساس واکنش به آمونیاک و دی اکسید کربن تجزیه شود:

NH2CONH2 + H2O > 2NH3 + CO2

دقیقاً به دلیل این امکان تولید آمونیاک با هیدرولیز، به عنوان کود برای زمین های زیر کشت نیز استفاده می شود.

اوره وارد شده به زمین بلافاصله به آمونیاک تبدیل می شود، در زمان هایی که با توجه به دما و محتوای آلی خاک از چند ساعت تا 3-5 روز متغیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.