با استفاده از فوم 8 میل برای کودکان خود تخت معلق بسازید

Nitrex یک فوم 8 میل جذب شوک و فوم جذب کننده ضربه است که به طور گسترده در ورزش، موتور سیکلت، حفاظت صنعتی و نظامی استفاده می شود، ساختار سلول بسته آن آن را ضد آب، مقاوم در برابر عرق و جلوگیری از هر گونه جذب رطوبت می کند.

Nitrex مورد استفاده در حفاظت بدنه می تواند از الزامات عملکرد EN1621 برای موتور سیکلت و ورزش های زمستانی، EN13158 برای سوارکاری، EN1077/1078، NOCSAE برای محافظت از کلاه ایمنی و بسیاری از استانداردهای دیگر فراتر رود.

ما بیش از یک دهه عضو SATRA بوده‌ایم، آزمایشگاه تست ضربه خود را داریم و همچنین گزارش تست ضربه شخص ثالث را ارائه می‌کنیم که توسط SATRA بررسی شده است تا اطمینان حاصل کنیم که خاصیت جذب شوک ما برای مطابقت با الزامات هر مقررات مهندسی شده است.

فوم

فوم جذب شوک Nirtex طیف گسترده ای از گزینه ها را برای تجهیزات حفاظتی مختلف فراهم می کند. مواد فوم Nitrex را می‌توان مانند پارچه‌ها برش داد و دوخت، و همچنین قطعات قالب‌گیری شده سه بعدی را می‌توان برای قالب‌گیری حرارتی متناسب با طراحی ارگونومیک برای سهولت حرکت و انعطاف‌پذیری محافظ.

سبک وزن است و برای ضربه های مکرر فرموله می شود و با صفحات فوم سوراخ دار برای تهویه بهتر عملکرد خوبی دارد. آخرین پیشرفت ما تزریق فوم جذب شوک است که به راحتی می تواند به ساختار سه بعدی توخالی و اشکال طراحی ارگونومیک دست یابد.

عملکرد عالی ضربات مکرر در دماهای بالاتر، نوعی فوم جذب کننده ضربه است، مناسب برای دنده های محافظ موتور سیکلت و دوچرخه، کلاه ایمنی راگبی و دنده های سوارکاری.

طراحی شده برای محافظت عالی در تست دمای پایین -20 درجه سانتیگراد و بدون پی وی سی، و می تواند در رنگ های نئون، ایده آل برای ورزش های زمستانی ساخته شود.

به عنوان نوعی فوم جذب شوک که جدیدترین سری توسعه است که بر روی محافظ ها/قطعات تزریق ساختار سه بعدی جذب ضربه تمرکز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.