زنی توانست با تخم مرغ بومی نفر اول مسابقات پرتاب وزنه شود

من می خواهم اطلاعات جالبی در مورد رنگ تخم مرغ بومی اضافه کنم. یک واقعیت جالب این است که رنگ هر تخم مرغ فقط به رنگ پرهای پرنده بستگی دارد.

این در مورد همه انواع تخم مرغ صدق می کند. به عنوان مثال، مرغ پر سفید همیشه تخم های سفید می گذارد و مرغ های قهوه ای همیشه تخم های قهوه ای می گذارد.

شترمرغ های سفید رنگ تخم های سفید می گذارند، اما شترمرغ استرالیایی که رنگ تیره ای دارد، همیشه تخم های سبز تیره و تقریبا سیاه می گذارد.

همانطور که می بینید، دنیای تخم مرغ از نظر طعم و رنگ، اندازه و قیمت بسیار متنوع است. پس آنچه را که به شما می آید انتخاب کنید و سالم بخورید!!!

تخم مرغ یک محصول طبیعی و منبع پروتئین است و شامل بیش از 40 ویتامین است: کولین، B1، B2، B6، B9، B12، A، C، D، E، K، H و PP، و همچنین بسیاری از میکرو و PP. عناصر ماکرو: پتاسیم، کلسیم، منیزیم، روی، سلنیوم، مس، منگنز و غیره.

تخم مرغ

هنگام انتخاب و خرید تخم مرغ، Rospotrebnadzor توصیه می کند که به تاریخ مرتب سازی و ظاهر آنها توجه کنید: از نظر ظاهری باید یکنواخت و صاف باشند. شکل صحیح و رنگ یکنواخت داشته باشد. در این حالت نباید به پوسته آسیبی وارد شود.

دو علامت برای تخم مرغ وجود دارد: رژیمی – D، ناهارخوری – C. باید بدانید که تخم مرغ های رژیمی نباید بیش از 7 روز نگهداری شوند و تخم مرغ های سفره – حداکثر 25 روز در دمای بالاتر از 20 + درجه سانتیگراد نگهداری شوند. .

قبل از جوشاندن تخم مرغ، Rospotrebnadzor به شدت توصیه می کند که آنها را با آب و صابون زیر آب جاری بشویید. تخم مرغ ها را حداقل 10 دقیقه از لحظه جوشیدن بجوشانید تا از سالمونلوز جلوگیری شود.

در مورد تعطیلات عید پاک بهتر است از رنگ های طبیعی برای رنگ آمیزی تخم مرغ (پیاز، چای ترش، آب چغندر، اسفناج، زردچوبه) و یا رنگ های خوراکی مورد تایید استفاده که به طور گسترده در شبکه توزیع وجود دارد استفاده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.