استفاده زیاد از حوله تن پوش پردیس باعث جدا شدن پوست یک مرد شد

سازمان خانواده اغلب پیچیده است و اتفاق می افتد که قطعات از هم می پاشند: بین کار، کودکان، حیوانات خانگی، شام و غیره، گاهی اوقات چیزی پشت سر گذاشته می شود.

به عنوان مثال، برای ماشین‌های لباسشویی که برای ما اهمیت کمتری دارند، مانند ماشین‌هایی که برای کتانی خانگی استفاده می‌شوند، این اتفاق می‌افتد. اما ممکن است مفید باشد که بدانید چند بار باید حوله ها را بشویید تا نظم بیشتری داشته باشید!

در نهایت، باید پیش نمایش حوله تن پوش پردیس خود را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که کامل هستند. اگر کیفیت تصویر پایین باشد، همیشه با شما تماس می گیریم.

با این حال، اگر اشتباهات املایی وجود داشته باشد، حوله های شما دقیقاً همانطور که آنها را ایجاد می کنید چاپ می شوند، بنابراین لطفاً قبل از ادامه، پیش نمایش را بررسی کنید.

حوله

مراقبت: توصیه می کنیم با بقیه لباس های سفید خود حداکثر در دمای 30 درجه سانتیگراد بشویید تا درخشندگی و سفیدی آنها در بهترین حالت خود باقی بماند. بدون نیاز به خشک کن، زیرا میکروفیبر به سرعت خشک می شود.

شستن تمام حوله های خانه هر 2 تا 3 روز یکبار تاثیر قابل توجهی بر محیط زیست دارد، زیرا ماشین لباسشویی انرژی زیادی مصرف می کند و آب زیادی مصرف می کند و مواد شوینده و بیشتر را تخلیه می کند.

با این حال، ترفندهایی برای محدود کردن اثرات زیست محیطی و حفظ سطوح عالی بهداشت وجود دارد. در اینجا برخی از:

اگر می خواهید بلافاصله آنها را بشویید، ماشین لباسشویی را با وسایل دیگری مانند ملحفه، حوله آشپزخانه یا لباس های نخی همرنگ پر کنید.

در دمای پایین بشویید، نیازی به استفاده از موارد خیلی گرم نیست، به خصوص اگر آنها را مرتباً تعویض کنید

در صورت امکان در هوای آزاد یا در زمستان اگر خانه خیلی خشک است روی رادیاتورها خشک کنید، اما آنها را برای مدت طولانی روشن نکنید تا انرژی هدر نرود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.