یادگیری تمیز کردن پارچه مبلی با روش ساده

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه پارچه مبل خود را به طور مرتب تمیز کنید، پارچه نساجی بروجرد را انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو است، مانند پنبه. هر گونه ترکیب طبیعی، مانند کتانی پنبه، یا مخلوط پنبه و پشم، باید به طور حرفه ای تمیز شود.

از آنجایی که انواع پارچه‌ها به آب واکنش متفاوتی می‌دهند، احتمالاً یک ترکیب پالت پارچه پیچیده در هنگام شستشو جمع می‌شود، بنابراین همیشه قبل از اینکه روکش‌های خود را در دستگاه فرو کنید، آن را بررسی کنید.

روش دیگر، تمیز کردن نقطه ای با مواد شوینده اثاثه یا لوازم داخلی را در نظر بگیرید یا از یکی از بهترین جاروبرقی ها برای موهای حیوانات خانگی استفاده کنید.

پارچه مبلی

هنگام بچه دار شدن چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید؟
گزگز انگشتان، ریزش‌ها و لکه‌ها، چه بخواهیم چه نخواهیم، همگی بخشی از زندگی خانوادگی هستند… اما راه حلی در پارچه‌های چند ساله وجود دارد.

چنانچه که پارچه مبلی ترک که به‌عنوان کریستین بارتون، بنیان‌گذار و طراح اصلی، برای استفاده در داخل و خارج از آن‌ها به‌ویژه درمان می‌شوند. در Bartone Interiors (در برگه جدید باز می شود) توضیح می دهد:

هنگام طراحی فضای داخلی مناسب برای حیوانات خانگی یا کودکان، دوام و تمیزی تمام سطوح را در نظر بگیرید. من عاشق فرش‌ها و پارچه‌های چندساله هستم، زیرا می‌توان آن‌ها را با سفیدکننده تمیز کرد و در برابر بسیاری از گناهان مقاومت کرد.

همان گونه که پارچه مبلی جدید چندساله دوام بیشتری دارند، که اغلب با «مالش دوگانه» مشخص می‌شود که آزمایش می‌کند چند بار می‌توانید از بالشتک صندلی داخل و خارج شوید، قبل از اینکه علائم استفاده نشان داده شود.

  • منابع:
    1. Sofa fabrics: 12 tips for choosing the best upholstery for your furniture
  • تبلیغات: 
    1. چای سیاه جایگزینی برای قهوه یا نوشیدنی های انرژی زا
    2. خواص آرد کیک کنجد سیاه خام برای کاربردهای غذایی
    3. با مصرف قارچ می توانید بیماری کیسه صفرای خود را درمان کنید
    4. کنجد ارده گیری دارای مقادیر زیادی استرهای لینولئیک است