گوجه فرنگی در میدان تبریز باعث بروز تنگی نفس می شود

پان کن تومات نان برشته شده با سیر خام و گوجه فرنگی رسیده است که با روغن زیتون و نمک مالیده شده است. در اسپانیا معمولاً برای صبحانه یا به عنوان تاپاس (پیش غذای اسپانیایی) مصرف می شود.

پنیر، ژامبون، سوسیس و غیره اغلب به عنوان چاشنی برای خوردن اضافه می شود.

طعم لذیذ سیر خام و طعم گوجه فرنگی در میدان تبریز ترش و شیرین به طرز فوق العاده ای با هم هماهنگ است و باعث متعادل شدن طعم چرب ژامبون یا سوسیس می شود. در اسپانیا، دیدن سانگلیا شراب و تابه در حین لذت بردن از شام با دوستان و گپ زدن، معمول است.

گوجه فرنگی آلینادو که در سویل اسپانیا میل می شود، سالاد گوجه فرنگی است که با روغن زیتون و گیاهان مختلف چاشنی شده است.

Alignado مفهومی مشابه با سس است و به معنای دستور پخت خاصی نیست، بنابراین از منطقه ای به منطقه دیگر و از خانه ای به خانه دیگر متفاوت است.

گوجه

به طور کلی، آن را کمی با آویشن، پونه کوهی، و سیر به جای سس مدیترانه ای، که مشخصه آب و هوای گرم جنوب اسپانیا و غذاهای تحت تأثیر اعراب است، طعم می دهند.

با تماشای جشنواره ای در اسپانیا، کشور اشتیاق، جایی که گوجه فرنگی های رسیده قرمز ریخته می شد، احساس کردم گوجه فرنگی ها ضایعاتی هستند، اما به تصویری که تمام بدنشان را به سمت گوجه های گل آلود می اندازند تا استرس را از بین ببرند، حسادت کردم.

لذت بردن از غذاهای اسپانیایی متفاوت با گوجه فرنگی، میوه ای که معمولا در تابستان در دسترس است، به نظر می رسد راه خوبی برای کاهش استرس در گرما مانند این روزها باشد.

برای خرید گوجه‌فرنگی از Graedo Farm، یک شرکت کشاورزی که گوجه‌فرنگی ارگانیک را در Jucheon-myeon، Yeongwol، Gangwon-do تولید می‌کند، به طور متوسط ​​دو هفته پس از سفارش و تحویل حداکثر 12 هفته طول می‌کشد.

این روزها که محصولات کشاورزی «تحویل روزانه» لبریز می شود، این سوال پیش می آید که گوجه فرنگی چقدر خوشمزه است، آیا برای خوردن آن ۱۲ هفته صبر می کنید؟