کاغذ تهران می تواند باعث رشد قارچ های سمی در خانه شود

در نهایت، شاهدانه جایگزین دیگری است. به خصوص مقاوم بود، و قبلاً توسط مردمان باستانی برای تولید کاغذ تهران استفاده می شد، مدت ها قبل از چینی ها و اعراب.

کشت این گیاه نیازی به استفاده انبوه از سموم دفع آفات ندارد و در هر هکتار 3 تا 4 برابر بیشتر از جنگل‌های سنتی فیبر تولید می‌کند. عیب اصلی آن مربوط به هزینه های فرآوری خمیر کنف است که بسیار بالاتر است. برداشته شده از استخراج سلولز.

مقاله ما در مورد تاریخ کاغذ به این شکل به پایان می رسد، اما ما متقاعد شده ایم که نوآوری های تکنولوژیکی مرتبط با استفاده از این ماده هنوز هم شگفتی های زیادی را برای ما در نظر گرفته است! تاریخچه کاغذ جذاب است و جذابیت و استفاده از این ماده هنوز آینده روشنی در پیش رو دارد!

صنعت خمیر و کاغذ در حال تغییر است. شرکت ها در حال تطبیق با چالش های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی قرن ما هستند، محصولات ناپدید می شوند و دیگران ظاهر می شوند.

کاغذ

برای تولید کاغذ، استفاده از الیاف از یک زیست توده متنوع در حال افزایش است و جایگزینی استفاده معمولی از الیاف چوب بکر را ممکن می سازد.

این نوآوری ها که بیشتر با چشم انداز توسعه پایدار مطابقت دارند، نیازمند سرمایه گذاری قابل توجهی در تحقیق و توسعه هستند. قبل از بازاریابی یک مقاله جدید، مراحل بسیاری ضروری است.

مرکز تحقیقاتی مانند Innofibre با امکانات آزمایشی و آزمایشگاه های خود می تواند برای انجام این نوع پروژه ها استراتژیک باشد. این شرکت علاوه بر بهره مندی از خدمات و مشاوره های کارشناسان، به طیف وسیعی از تجهیزاتی که در جای دیگری یافت نمی شود، دسترسی دارد، به ویژه دستگاه کاغذ پایلوت که بدون شک یکی از کارآمدترین دستگاه ها در جهان است.

با طول 200 فوت با قسمت فوقانی و خشک کن کامل می تواند کاغذ را با سرعتی نزدیک به سرعت ماشین های صنعتی تولید کند. همچنین دارای یک سیستم تجزیه و تحلیل آنلاین پیچیده برای خواص کاغذ، در لبه برش تکنولوژی است.