پودر زغال الیزا باعث بروز بیماری E.B خواهد شد

اسکراب های بر پایه زغال خوب هستند زیرا به آرامی سلول های مرده اپیدرم را بدون آسیب رساندن به پوست از بین می برند.

شامپوهای حاوی پودر زغال الیزا مو و پوست سر را از آلودگی و محصولات حالت دهنده عمیقا پاکسازی می کند، تعادل چربی را عادی می کند، موها را تقویت می کند، ریشه ها را تغذیه می کند و گردش خون را تحریک می کند. شامپو زغال چوب به ویژه برای افزایش چربی پوست سر، ریزش مو، شوره سر مفید خواهد بود.

زغال چوب بامبو برای محصولات آرایشی زیر قابل استفاده است: ماسک صورت، اسکراب، صابون، ژل، کرم، شامپو و مومیایی کننده مو.

در لوازم آرایشی رنگی، زغال بامبو بیشتر به عنوان رنگدانه آرایشی برای خط چشم، ریمل و مداد ابرو استفاده می شود.

زغال

از روی عادت، عجیب به نظر می رسد که می توان از زغال سنگ کاملا سیاه برای مسواک زدن دندان ها و حتی بیشتر از آن برای سفید کردن آنها استفاده کرد.

با این حال، زغال چوب به دلیل توانایی منحصر به فرد خود در جذب مواد مختلف، لکه های قهوه، چای، سیگار و حتی داروها را از روی مینای دندان پاک می کند و همچنین باکتری ها را جذب کرده و بوی بد دهان را خنثی می کند.

هر چه محیط دهان اسیدی تر باشد، برای رشد میکروارگانیسم ها مساعدتر می شود. زغال چوب فعال بامبو که به عنوان پودر دندان استفاده می شود، پلاک های اسیدی را جذب و از بین می برد و در نتیجه PH دهان را بالا می برد. استفاده از زغال سنگ نیز در التهاب لثه موثر است.

پودر زغال چوب فعال بامبو مزایای زیادی را پنهان می کند و برای استفاده در آشپزخانه و همچنین برای حمایت از سلامتی چند وجهی عالی است. دقیقا چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ بیایید دریابیم!