هیدروکربن صادراتی به افغانستان باعث انفجار ماشین های حمل سوخت شد

در مورد اعتبارات به جای مصرف آمونیاک، محصولات جانبی با ارزش تولید می شود. مصرف سوخت و بازده محصولات مشترک، مختص تکنولوژی است و به صورت تن خوراک، کاربرد یا محصول مشترک به ازای هر تن محصول اصلی بیان می‌شود.

از سوی دیگر، نیروی کار تابعی از تعداد اپراتورهای مورد نیاز در هر شیفت برای هر فرآیند، بهره‌وری کشور و نرخ‌های ساعتی است.

برخلاف تعداد اپراتورها که معمولاً به فرآیند و اندازه کارخانه بستگی دارد، نرخ ساعتی فقط به مکان تأسیسات و بنابراین کشور بستگی دارد.

هیدروکربن صادراتی به افغانستان یکی از مشتقات آمونیاک بوده که امروزه بسیار مورد استفاده در صنایع مختلف است.

هیدروکربن

عامل بهره وری که با کارایی مرتبط است، وابسته به کشور و محصول است. تمام این اطلاعات در پایگاه داده ارائه شده بود و با دستورالعمل های کلی ارائه شده توسط Perry’s Chemical Engineering Handbook  مطابقت داشت.

جدول 2 شامل مقادیر مورد استفاده در مدل سازی ترک خوردگی با بخار است که پیچیده ترین فرآیند تجزیه و تحلیل شده در این مطالعه برای هر ماده اولیه منفرد است که می تواند در فرآیند استفاده شود.

در صنعت، استفاده از مواد اولیه مخلوط با توجه به در دسترس بودن آنها، معمول است. در این موارد، مقادیر نهایی مورد استفاده برای هزینه ها از مصرف فردی با در نظر گرفتن درصد هر ماده اولیه در مخلوط محاسبه شد.

این روش نه تنها برای مصرف مواد اولیه، بلکه برای محصولات کمکی، آب و برق و سایر مواد دنبال شد.