نتایج تحقیقات بر روی کشمش

تمرکز توصیه‌های بهداشت عمومی بر کاهش قندهای رایگان به جای کاهش کل قندها است و از آنجایی که پیام‌های مثبت بیشتر به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند، توصیه‌ها می‌توانند به طور مفیدی میوه‌های خشک و تازه را با هم ترکیب کنند.

به تغییر از شیرینی و بیسکویت به سمت میوه کمک کنید تا به مصرف کنندگان کمک کند رژیم غذایی سالم تری داشته باشند.

این مطالعه همچنین نشان داد که ” کشمش جامبو بیشتر از میوه ها و سبزیجات تازه برای دندان ها مضر نیست”.

مطالعه دیگری توسط Food and Nutrition Research نشان داد که “دریافت قندهای افزوده شده در مصرف کنندگان کشمش کمتر بود، زیرا به احتمال زیاد کشمش مویز جایگزین سایر منابع قند و قندهای اضافه شده در رژیم غذایی شده است”.

این مطالعه همچنین نشان داد که مصرف کشمش گلدن طلایی با مصرف مواد مغذی بهتر، کیفیت رژیم غذایی مرتبط است و ممکن است نشانگری برای کسانی باشد که سبک زندگی سالم تری دارند.

در حالی که تمرکز بر سلامت عمومی در خط مقدم این کمپین قرار دارد، Raisins آفریقای جنوبی همچنین قصد دارد نقطه تمایز صنعت خود را در بازار بریتانیا تبلیغ کند.

این مناطق به طور متوسط ​​10.5 ساعت در روز بین ژانویه تا مارس، یعنی زمانی که میوه ها برداشت می شوند و به طور طبیعی خشک می شوند، میزان آفتابی استثنایی را تجربه می کنند.

آب و هوای خشک و آفتابی، همراه با تامین آب فراوان از رودخانه ها، شرایط رشد ایده آل را برای تولید کشمش سبز کاشمر ۱۴۰۱ با بالاترین کیفیت با ماندگاری، رنگ و طعم پیشرو در جهان ایجاد می کند.

  • منابع:
    1. Raisin awareness
  • تبلیغات: 
    1. با این روشهای کسب درآمد دیگر نگران بیکاری خود نباشید!
    2. قیمت عمده سنگ فرز توسن در بازار
    3. بخاری هیزمی در کلبه جنگلی جان سه گردشگر را گرفت!
    4. تقویت موی سر با استفاده از زرشک