مقرارتی برای بدست آوردن مبل باید رعایت کرد

حداقل، تمام شرکت هایی که مبلمان در ایالات متحده می فروشند باید از مقررات داخلی و بین المللی پیروی کنند مبل راحتی ایتالیایی که محتوای شیمیایی مضر خاصی مانند سطوح فرمالدئید در چوب، فوم و منسوجات را محدود می کند.

شرکت ها به طور فزاینده ای ادعاهای پایداری، افشای مواد و گواهینامه های شخص ثالث را در مواد بازاریابی خود لحاظ می کنند.

بررسی شخصی مبل احتمالی بهترین راه برای درک آن و جلوگیری از دردسر بازگشت بزرگ است گوشواره طلا سفید با این حال، اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، و سیاست‌های بازگشت و مبادله شرکت را درک می‌کنید، وقتی مبل جدیدتان رسید، یک بازرسی کامل انجام دهید.

هر مبل بدون بالش اضافی را تست کنید. آنها ممکن است مسائل مربوط به بالشتک پشت را پنهان کنند. همانطور که معمولاً می خواهید بنشینید یا استراحت کنید و به احساس آن در طول زمان توجه کنید.

اگر تنها پس از چند دقیقه احساس درد می کنید مانکن لباس مدل یا اندازه متفاوتی را در نظر بگیرید اگر برایتان راحت نیست که از روی کاناپه بلند شوید، ممکن است بخواهید سطح صندلی بالاتر و بالشتک‌های محکم‌تری را امتحان کنید و از مواد بسیار فرورفته مانند کف یا مموری فوم اجتناب کنید.

سازمان حفاظت محیط زیست تخمین می زند که سالانه بیش از 9 میلیون تن مبلمان در محل دفن زباله ها قرار می گیرد. برخی از شرکت‌ها در حال معرفی برنامه‌های خرید مجدد یا مبادله هستند لباس ورزشی زنانه دیجی کالا یا مبلمان خود را دوباره طراحی می‌کنند تا بتوان آن را جدا کرد و اجزای آن را تغییر کاربری داد.

اما مهم نیست که یک مبل چقدر هوشمندانه طراحی شده یا دارای گواهینامه “پایدار” باشد، مبل با کمترین تاثیر آن مبل است که به اندازه کافی دوست دارید – و به اندازه کافی دوام می آورد تا سال ها استفاده کنید.

  • منابع:
    1. Sofa Buying Guide
  • تبلیغات: 
  1. محصولی که برای همیشه پوست شما را بیمه می کند!
  2. مرگ ناگهانی پاندا مردم چین را متحیر کرد.
  3. پرورش کنجد بر روی مریخ برای اولین بار توسط اروپاییان
  4. اعطای نمایندگی رزماری ارگانیک