ماکارونی ، محصول سنتی ایتالیایی

جستجویی با استفاده از «پاستا» یا «اسپاگتی» یا ماکارونی آشیانه ای به عنوان کلمات کلیدی (که در عنوان اسناد جستجو می شود) در پایگاه داده Web of Science انجام شد.

بیش از 50 درصد از مقالات تحقیقاتی منتشر شده در رده علوم و صنایع غذایی در 10 سال گذشته با افزایش تدریجی تعداد در طول سال ها و به طور متوسط 80 مشارکت در سال طی پنج سال گذشته منتشر شده است.

دلایل متعددی وجود دارد که این روند را توضیح می دهد که از جمله با دلایلی که با انتقال این غذا از یک “محصول سنتی ایتالیایی” به “محصول موفقیت بین المللی” همراه شد، همزمان است.

محصولات ماکارونی رژیمی به دلیل سادگی از نظر فرمولاسیون (فقط با دو ماده تهیه می شوند: سمولینا (از گندم دوروم) یا آرد (از گندم معمولی) و آب)، فرآیند تکنولوژیکی درگیر (این یک فرآیند مداوم است) محبوبیت دارند.

همچنین ماکارونی طرح دار خشک همچنین به دلیل رطوبت کم (معمولاً کمتر از 12.5٪) و همچنین سازگاری عالی با طعم ها و سنت های مختلف، ماندگاری طولانی تا سه سال دارد.

علاوه بر این، در حضور چاشنی سبزیجات یا گوشتی یا ماهی، یک غذای کامل و متعادل را از نظر تغذیه ای با شاخص گلیسمی متوسط ​​به پایین نشان می دهد.

این آخرین ویژگی ماکارونی فرمی پیکولی به دلیل فرآیند تکنولوژیکی است که منجر به تشکیل یک ساختار نهایی فشرده می شود که به آرامی برای آنزیم های گوارشی قابل دسترسی است.

  • منابع:
    1. Pasta-Making Process: A Narrative Review on the Relation between Process Variables and Pasta Quality
  • تبلیغات: 
    1. پیرمردی که با خوردن گندم در 7 روز جوان شد!
    2. دستگاه کارتخوانی که با کارت ملی کارت می کند
    3. راهی برای استفاده از کائنات برای رسیدن به موفقیت
    4. درست کردن بخاری با استفاده از ماشین های فرسوده!