لوله پلاستیکی آب کشاورزی می تواند باعث ترمیم ریشه درختان شود

این سیستم لوله پلاستیکی آب کشاورزی سفت و سخت 85 درصد به استحکام لوله و تنها 15 درصد به پوشش خاک برای تکیه گاه زیرین وابسته است که آن را کاندید خوبی برای محیط های کم ارتفاع یا باتلاقی می کند.

چایلدز می گوید: «بزرگترین مزیت ما دوام، استحکام و طول عمر است. ما همچنین ویژگی‌های جریان بسیار خوبی داریم زیرا سطح صافی داریم.»

بتن با وجود دوام، مستعد حملات H2S است و در خاک بسیار اسیدی، می تواند خورده شود. برای مقابله با این مشکلات می توان لوله بتنی را با آستر پلاستیکی پوشاند و از تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از خوردگی در خاک های اسیدی استفاده کرد.

چایلدز می گوید: «ما دوست داریم صادق باشیم و بگوییم که باید برای آن برنامه ریزی کنید.

لوله

درست مانند سایر مواد لوله، لوله بتنی ممکن است به دلیل نصب نادرست از کار بیفتد. Childs یک موضوع رایج در صنعت را تقویت می کند نصب کلید است.

او می‌گوید: «اگر خرابی وجود داشته باشد، معمولاً نصب است. ما می‌توانیم با رانندگی پیمانکار از روی لوله قبل از نصب آن مشکل داشته باشیم.

شاید با راندن تجهیزات سنگین از بالای آن باعث فشرده‌سازی سنگین شود. در نصب هم مشکل داریم اگر مستقیم قرار نگیرد، می‌توانیم با شکاف مواجه شویم.»

لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا که برای اولین بار توسط صنعت گاز و نفت مورد استفاده قرار گرفت، به دلیل ویژگی های غیر خورنده و بسیار انعطاف پذیر، به گزینه ای محبوب برای کاربردهای آب و فاضلاب تبدیل شده است.

همچنین، اتصالات گرمایی آن به معنای اتلاف آب صفر است که با افزایش ارزش آب در سراسر جهان، کیفیت مهمی است.