لوله آب شوفاژ جان یک مرد را از مرگ حتمی نجات داد

محققان یک لوله آب شوفاژ ترموپلاستیک بدون PEX و بدون اتصال لایه و بدون لایه آلومینیومی ساختند تا لوله را 100٪ قابل بازیافت کنند. این امر با جایگزینی آلومینیوم یا مواد گران‌قیمت مانع اکسیژن با نانو کامپوزیت‌ها با فناوری جدید wrap به دست آمد.

شرکای پروژه ترکیبات نانوذرات مونت موریلونیت را برای استفاده در لوله های ترموپلاستیک ارزان قیمت توسعه دادند. همچنین فرآیندی توسعه یافته است که به لوله داخلی اجازه می دهد تا با یک نوار پوشش داده شده با نانوذرات که قبلا توسعه یافته بود، اکسترود شده و پیچیده شود.

این تیم همچنین یک فرآیند پیشرفته را برای پوشش دادن لایه بیرونی و ارائه یک درمان سطحی برای بهبود خواص و کاهش تاثیر نویز انجام دادند.

فناوری NANOFLEX تعدادی مزیت را برای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان لوله ارائه می دهد، که از دستاوردهای اقتصادی مرتبط با فروش یک سیستم جدید لوله کاملاً قابل بازیافت شروع می شود.

لوله

مزایای اقتصادی غیرمستقیم عبارتند از اجتناب از جریمه های مالی برای استفاده از پلاستیک های غیر قابل بازیافت، زمان نصب سریع تر و صرفه جویی در هزینه آب.

عایق به عایق کاری لوله های آب و گرمایش اطلاق می شود که امکان جلوگیری از اتلاف گرما را فراهم می کند، به ویژه در مورد عبور لوله از یک منطقه گرم نشده.

در این مقاله بدانید که عایق برای چه چیزی استفاده می شود، چگونه کار می کند و مزایایی که این نصب می تواند برای شما به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که تلفات حرارتی در لوله ها می تواند قابل توجه باشد. در اصل، آب گرم نسبتاً دور از اتاق های نشیمن، در مکان هایی که اغلب گرم نمی شوند، تولید می شود.

مسیر آب به قطره چکان های گرمایشی می تواند باعث از دست رفتن 20 درصد کالری آب گرم به دلیل طول و همچنین عدم عایق بودن این لوله ها شود. این تلفات به معنای افزایش مصرف انرژی شما برای جبران و در نتیجه افزایش در مصرف انرژی شماست