لنت ترمز ال نود اصلی باعث ایجاد آتش سوزی در خودرو ها خواهد شد

وضعیت دیسک ها باید به طور مرتب بررسی شود. در صورت وجود هر گونه بی نظمی در سطح آنها، براده ها، ترک ها، خراش ها روی سطوح اصطکاک ایجاد می شود.

این عیب معمولاً وقتی پدال ترمز را فشار می دهید تا ماشین را به حالت توقف ناگهانی بکشید، باعث ایجاد ضربان می شود.

هنگام نصب لنت ترمز ال نود اصلی ، دستورالعمل های سازنده باید به دقت رعایت شود. در صورت بروز خطا، این عناصر ممکن است آسیب ببینند و منجر به خرابی سیستم ترمز شود.

هنگام ترمزگیری، لنت های معیوب صدای بیشتری ایجاد می کنند. علاوه بر این، با بررسی بصری می توان دید که صفحه پایه جدا شده است.

آیا شما هم به دنبال بهترین مکان برای خرید لنت ترمز با کیفیت بالا و قیمت پایین هستید؟ topautoricambi.it را وارد کنید. شما یک فروشگاه آنلاین با طیف گسترده ای از اقلام از بهترین مارک ها را خواهید یافت که مورد اعتماد میلیون ها راننده پرشور است.

لنت

به لطف سیستم جستجوی راحت ما در عرض چند دقیقه می توانید مناسب ترین قطعات را انتخاب کنید. شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی در ماشین خود دخالت کنید، زیرا ما هر سفارش را خیلی سریع پردازش می کنیم و محموله ها به سرعت می رسند.

تعویض لنت ترمز خودرو برای عملکرد صحیح خودرو ضروری است و برای ایمنی بسیار مهم است. لنت ها، مانند بسیاری از اجزای دیگر خودرو، در معرض سایش هستند. بیایید ببینیم چه زمانی زمان تعویض است.

ترمزها از یک جزء تشکیل نشده اند، بلکه از قطعات جداگانه ای تشکیل شده اند که با هم کار می کنند تا سیستم ترمز را به درستی تشکیل دهند و کار کنند. به طور خاص، در این مقاله به شما در مورد لنت ترمز خودرو، یعنی قسمت نهایی کل سیستم خواهیم گفت.

در سیستم‌های ترمز دیسکی، لنت‌های ترمز جزئی هستند که بر روی چرخ اصطکاک وارد می‌کنند: تا زمانی که پدال ترمز را فشار دهید، چرخ‌ها در واقع به دلیل نیروی رانش ایجاد شده توسط موتور آزاد می‌شوند. هنگامی که ترمز فشرده می شود، سیستم هیدرومکانیکی با فشردن کالیپرهای ترمز روی لنت ها وارد عمل می شود که با فشار دادن روی دیسک، خودرو به سرعت در ایمنی کامل متوقف می شود.