لباس کار ضد حریق باعث افزایش قدرت افراد خواهد شد

NFPA 1975 چه نوع یکنواختی را توصیف می کند؟
بر اساس استاندارد 1975 NFPA در مورد محدوده پوشاک کار خدمات اضطراری، این استاندارد باید “الزامات طراحی، عملکرد، آزمایش، و گواهینامه پوشاک کار حفاظتی غیراصولی و لباس های فردی را که شامل پوشاک کار می شود مشخص کند.”

بیایید روی دستورالعمل های قابل اجرا برای لباس کار ضد حریق تمرکز کنیم. در A.1.1.2 آمده است که “لباس کار از مواد پایدار حرارتی ساخته شده است.

لباس هایی مانند لباس تناسب اندام و لباس زیر ممکن است از مواد پایدار حرارتی ساخته نشده باشند و نباید در حین انجام وظیفه پوشیده شوند.

چنین لباس‌هایی که از نظر حرارتی پایدار نیستند از الیاف با نقطه ذوب نسبتا پایین ساخته شده‌اند و می‌توانند به آسیب سوختگی کمک کنند. این نوع لباس های تناسب اندام عملکردی نیز نباید به عنوان لباس زیر زیر لباس کار پوشیده شوند.

لباس

علاوه بر این، در بند 1.1.3 بیان می‌کند که “این استاندارد باید الزامات پایداری حرارتی منسوجات مورد استفاده در ساخت لباس کار را نیز مشخص کند.” 1.1.4 “این استاندارد همچنین باید الزامات اختیاری را برای مقاومت در برابر شعله، مقاومت در برابر بو، مقاومت در برابر آب و دفع حشرات مشخص کند، جایی که چنین گزینه هایی مشخص شده یا ادعا می شود که در ساخت لباس کار استفاده می شوند.”

پارچه Nomex برای پوشیدن ایستگاه آتش نشانی و PPE
آتش نشانان در برخی موارد در حین کار مجروح شده اند و تعدادی نیز بر اثر جراحت جان خود را از دست داده اند. چندین مورد آتش سوزی در مدارس و اماکن عمومی به دلیل نبود وسایل حفاظتی رخ داده است.

Nomex یک ول است

تجهیزات آب و هوای مرطوب اغلب برای مواد خطرناک و حوادث نجات در آب و هوای بد، و همچنین هنگامی که در هنگام طوفان یا سیل به خدمات اضطراری دولتی ارائه می شود، مورد نیاز است. آتش نشانان دارای یک ژاکت چند منظوره برای استفاده در مناطق مختلف عملیاتی با درجه بالایی از محافظت در برابر عوامل و راحتی در برابر تغییرات اقلیمی هستند.