علاقه فراوان حیوانات به پالتو بارانی پوست سمور

در حالی که به ندرت پوشیده می شود، ما هنوز هزینه نگهداری سالانه و هزینه های تمیز کردن را پرداخت می کنیم زیرا او آن پالتو بارانی را دوست دارد.

در دهه 80، فکر می‌کنم ما 1100 دلار برای آن پرداختیم حقوق ماه اول من به عنوان یک افسر تازه کار.

اخیراً برای بیمه ارزیابی شده است خزدار می گوید که اکنون 13000 دلار ارزش دارد، با فرض اینکه بتوانید آن را بفروشید. هیچ یک از دختران بالغ ما آن را نمی خواهند. آن‌ها در عوض کلکسیون اسلحه‌های عتیقه من را می‌خواهند.

باید اعتراف کنم که وقتی مادرم فوت کرد، رفتم و برگشتم که با پالتو پوست سمور زیبای قیچی شده اش چه کنم. نگاه کردن به آن و فکر کردن به او در آن باعث شد لبخند بزنم، بنابراین تصمیم گرفتم آن را دوباره استایل کنم و بپوشم.

من به آن به عنوان یک آغوش گرم فوق العاده از طرف مادرم فکر می کنم.

من حتی آستری را که نام او در آن بود نگه داشتم پالتو پوست گرگ بنابراین فلسفه من این نیست که نو بخرم و چیزی بپوشم که با عشق پوشیده شده باشد.

وقتی مادرم از دنیا رفت، راسو دزدیده شده را از مادرم به ارث بردم. هیچ کس در خانواده واقعاً علاقه ای نداشت، نه به دلیل دلایل اخلاقی، بلکه در درجه اول به این دلیل که مد بسیار قدیمی است. من و همسرم در نهایت آن را به یک شرکت تئاتر محلی برای لباس صحنه اهدا کردیم.

وقتی مادرشوهرم پیشنهاد دزدی راسو خود را به نوه هایش داد، دخترم، کلی، تنها کسی بود که پذیرفت.

او احساس می کرد که پیوند مهمی با پدربزرگ و مادربزرگش است پالتو پوست پدربزرگش در تاهو برد بزرگی داشت و از همسرش پرسید که او چه می‌خواهد و او راسو دزدیده شده را برای او خرید.

  • منابع:
    1. Readers Respond to Fur Coats as Family Heirlooms

  • تبلیغات: 
  1. جمع آوری شیره خرما از گل آذین
  2. ساخت برج با رب گوجه فرنگی
  3. مردی که به خاطر دزدیدن آینه مرموز محکوم به حبس ابد شد
  4. کاشی های با دوام که از خاک رس طبیعی هستند