صابون مایع صحت می تواند باعث مرگ حشرات موزی شود

از صابون مایع صحت تا صابون مایع برای بهداشت صمیمی، عبور از صابون مایع خاص برای پاکسازی صورت. همانطور که گفتیم، این صابون ها عمدتاً “صابون های تقلبی” هستند که با واکنش صابونی سازی به دست نمی آیند، اما ویژگی های آنها را می توان به راحتی با تغییر غلظت و نوع مواد تشکیل دهنده آنها تغییر داد.

به همین دلیل است که انواع زیادی از صابون مایع وجود دارد که قادر به سازگاری با هر نیاز و هر نوع پوستی (پوست حساس، پوست مختلط، پوست چرب، پوست خشک و غیره) است.

وقتی یک تکه صابون را در دست می گیریم، هرگز تصور نمی کنیم که به لطف آن است که امروز بیشتر و بهتر زندگی می کنیم. در اینجا برخی از کنجکاوی ها در مورد این شی “گرانبها” زندگی روزمره آورده شده است

پیدایش صابون به بابلی ها در حدود 2800 سال قبل از میلاد برمی گردد. در پاپیروس های مصری و در کتاب مقدس نیز به آن اشاره شده است.

صابون

در طول قرن ها صابون برای شستن پشم در صنعت نساجی، درمان زخم ها و بیماری های پوستی، رنگ کردن مو و به عنوان مرهم استفاده شده است.

سریال های صابونی به این دلیل نام گذاری می شوند که از نمایشنامه های رادیویی آمریکایی دهه 1930 که اغلب توسط تولیدکنندگان صابون یا مواد شوینده حمایت مالی می شدند، نامگذاری شده اند.

به هر حال: طبق مقاله‌ای در مجله پزشکی بریتانیا، شخصیت‌های سریال‌های سریالی نسبت به جوخه بمب‌گذاری میزان مرگ و میر بیشتری دارند.

صابون گال. نویسنده رومی پلینی بزرگ صابون را اختراع گول ها برای براق کردن موها توصیف می کند (این صابون ترکیبی از چربی بز و پتاس بود).

صابون از کلمه لاتین sapo مشتق شده است، کلمه ای که اعتقاد بر این است که منشاء آلمانی دارد و در لاتین از طریق خروس دریافت می شود. به گفته برخی از محققان، استفاده در میان خروس ها ثروت صنعت صابون سازی در فرانسه، به ویژه در مارسی را توضیح می دهد.