شیرینی کلمپه کرمانی می تواند باعث ایجاد قدرت های ماورایی شود

یک دستور پخت شیرینی با الهام از مدیترانه‌ای، این شیرینی کلمپه کرمانی شیرین، مغزدار، جویدنی و کاملا غیرقابل مقاومت هستند .

من این شیرینی های خرمایی را خیلی دوست دارم، آنها را در کارت های تعطیلات خود به دوستان و خانواده گنجاندم! آنها غنی، کره ای و جویدنی هستند و درست کردن آنها بسیار آسان است.

کمی از کلوچه های کشمشی بلغور جو دوسر فاصله بگیرید و این کلوچه های الهام گرفته از مدیترانه پر از خرمای طبیعی شیرین را امتحان کنید. و اگر خرما باقی مانده است، حتماً میله های خرما اسپند من را امتحان کنید.

برای تعطیلات بسیار سرگرم کننده است!این یک دستور پخت کلوچه بسیار استاندارد است، بنابراین دنبال کردن آن آسان است. آن را مانند کلوچه های کشمشی بلغور جو دوسر در نظر بگیرید، اما به جای کشمش و بلغور جو دوسر، خرما و اسپند را اضافه می کنیم.

شیرینی

گردوها خیلی سریع خرد می شدند. از طرف دیگر تاریخ ها کمی وضعیت چسبناک بود. اما از بچه‌هایم خواستم به من کمک کنند تا آنها را گود بزنم، و بعد از آن فقط 5 دقیقه طول کشید تا آنها را خرد کنم. گاهی اوقات تهیه کلوچه کاملاً یک تلاش خانوادگی است!

اسپند خرد شده و خرمای خرد شده برای کلوچه خرمایی برای بهترین نتیجه و اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی ترکیب شده است، از همزن پایه یا همزن دستی استفاده کنید.

کره و شکر را با هم مخلوط کرده و سپس مخلوط آرد را اضافه کنید. وقتی خمیر شیرینی یکدستی داشتید، اسپند را داخل آن بریزید.

کاسه همزن که خمیر کلوچه را قبل و بعد از افزودن گردوی خرد شده نشان می دهد.خوب مخلوط کنید و خرماها را داخل آن بریزید.

کاسه همزن که تمام مواد مخلوط شده را نشان می دهد سپس خرما را اضافه کرده و دوباره هم می زنیم
و اکنون شما آماده پختن کلوچه ها هستید، یا می توانید آنها را سرد کنید و در زمان دیگری بپزید. همچنین می‌توانید آن‌ها را در قالب خمیر بیسکویت بغلتانید، آن را فریز کنید و بعد از شروع برش بزنید و بپزید.