سنگ طبیعی صفحه کابینت که با قیمت میلیاردی به فروش رسید

سنگ طبیعی صفحه کابینت در خانه های نخبگان گران قیمت به راحتی یافت می شود، آنها نمی آیند یک سنگ مصنوعی را انتخاب کنند، اما برای افراد با ثروت متوسط، چنین ماده ای بهترین گزینه خواهد بود.

هزینه در دسترس، استحکام خوب، ضد آب بودن، مقاومت در برابر سرما و گرما فهرست کاملی از مزایای چنین پوششی نیست.

علاوه بر این، مصالح مدرن ساخته شده توسط انسان ظاهر جذابی دارند که گاهی اوقات تشخیص آنها از گونه های طبیعی دشوار است. بیایید با جزئیات بیشتری در نظر بگیریم که چه نوع سنگ مصنوعی در تکمیل خانه استفاده می شود:

سنگ کلینکر در چندین گونه تقلید از سطوح مختلف مانند آجر، سنگ آجر، ماسه سنگ و … در بازار ساختمان ارائه می شود. مواد کلینکر از خاک نسوز ساخته شده است که تحت عملیات حرارتی با استفاده از دماهای بسیار بالا قرار می گیرد.

سنگ

در نتیجه یک فرآیند ساخت مشابه، محصولاتی با ویژگی های مقاومت عالی، مقاوم در برابر تغییرات دما و همچنین عمر طولانی به دست می آیند. با قابلیت اطمینان و استحکام، سنگ کلینکر از مواد طبیعی مانند سنگ آهک رو به رو نیست.

ارزان ترین گزینه سنگ بتن است که به دلیل هزینه کم در بین مصرف کنندگان دقیق بسیار محبوب است. فرآیند ساخت چنین موادی به شما امکان می دهد با تقلید از سطوح مختلف، عناصری با اشکال و بافت های مختلف ایجاد کنید.

با این حال، در بازار اغلب می توانید کاشی های بتنی را در زیر سنگ خرد شده پیدا کنید. رنگ این گونه کاشی ها خاکستری است، بنابراین پس از روبرو شدن با نما، بسیاری از آنها سطح را در سایه دلخواه لکه دار می کنند.

کاشی برای بتن طیف مواد به محدود نمی شود، گزینه های دیگری برای سنگ بتنی وجود دارد، به عنوان مثال، سنگ مرمر و گرانیت تقلید می کند.

در یک مورد مشابه، مواد خام با ویژگی های استحکام بالا در فرآیند ساخت و همچنین از اشکال خاص ریخته گری استفاده می شود. چنین محصولاتی کاملاً با کیفیت، جامد، متراکم و بادوام هستند.