دوخت کت و شلوار زنانه اسپرت باعث رونق کار خیاطان شد

کت و شلوار زنانه اسپرت برای مدت طولانی «روشن» بوده‌اند که تقریباً مانند شلوار جین یا تی‌شرت سفید عالی، اینجا هستند تا بمانند. هر زن باید حداقل یک کت و شلوار حماسی در کمد لباس خود داشته باشد.”

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است، به این معنی که اگر خواننده ای کلیک کند و خرید کند، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنیم.

تمام روزنامه نگاری ما مستقل است و به هیچ وجه تحت تأثیر هیچ تبلیغ کننده یا ابتکار تجاری نیست. با کلیک بر روی پیوند وابسته، می پذیرید که کوکی های شخص ثالث تنظیم می شوند. اطلاعات بیشتر.

ما یک لطف کوچک برای درخواست داریم. میلیون ها نفر هر روز برای دریافت اخبار آزاد، مستقل و با کیفیت به گاردین مراجعه می کنند و خوانندگان در 180 کشور در سراسر جهان اکنون از ما حمایت مالی می کنند.

پوشاک

ما معتقدیم که همه مستحق دسترسی به اطلاعاتی هستند که بر اساس علم و حقیقت، و تجزیه و تحلیل ریشه در اقتدار و صداقت دارند.

به همین دلیل است که ما انتخاب متفاوتی انجام دادیم: گزارش‌های خود را برای همه خوانندگان، صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنند یا توانایی پرداخت آن‌ها را دارند، باز نگه داریم.

این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند بهتر آگاه شوند، متحد شوند، و الهام گرفته شوند تا اقدامات معناداری انجام دهند.

در این دوران پرخطر، یک سازمان خبری جهانی حقیقت جو مانند گاردین ضروری است. ما هیچ سهامدار یا مالک میلیاردر نداریم، به این معنی که روزنامه نگاری ما عاری از نفوذ تجاری و سیاسی است – این ما را متفاوت می کند.

وقتی هرگز مهمتر از این نبوده است، استقلال ما به ما این امکان را می دهد که بدون ترس در مورد افراد صاحب قدرت تحقیق، چالش و افشاگری کنیم.