خودروهای برقی سرگرم کننده در شرکت موتور هوندا

در حال حاضر، EM ها و EB ها بیش از 90 درصد از فروش جهانی موتور سیکلت های الکتریکی در سطح صنعت را تشکیل می دهند (تقریباً 50 میلیون دستگاه).

در چین، بزرگترین بازار موتورسیکلت الکتریکی جهان، EM/EBها به طور گسترده ای به عنوان شکلی راحت از تحرک روزمره مورد استفاده قرار می گیرند، و هوندا با استفاده از زیرساخت های تامین کننده محلی و عملیات توسعه/تولید خود، چنین محصولاتی را ارائه می دهد.

با این انتظار که تقاضا برای EM / EB در سطح جهانی گسترش یابد، هوندا قصد دارد در مجموع پنج مدل جمع و جور و مقرون به صرفه EM و EB را از هم اکنون تا سال 2024 علاوه بر چین در آسیا، اروپا و ژاپن معرفی کند و طرز تهیه ترشی مخلوط فوری انتخاب خوبی می باشد.

علاوه بر خودروهای برقی رفت و آمد، هوندا به طور فعال در حال توسعه مدل های برقی در رده “FUN” است.

هوندا بر اساس پلت فرم FUN EV خود که در حال حاضر در حال توسعه است، قصد دارد در مجموع سه مدل FUN EV با اندازه بزرگ را در ژاپن، ایالات متحده و اروپا بین سال‌های 2024 تا 2025 معرفی کند. تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد را به شما خواهیم گفت.

موتور هوندا

هوندا همچنین مدل Kids Fun EV را معرفی خواهد کرد که برای انتقال لذت سواری برای نسل بعدی

سرویس پست ویتنامی

خدمات پستی تایلند

دسته موتور سیکلت برقی. حداکثر سرعت: 25 تا 50 کیلومتر در ساعت

دسته دوچرخه برقی، بدون در نظر گرفتن دوچرخه های برقی. حداکثر سرعت: 25 کیلومتر در ساعت یا کمتر و قیمت موتور هوندا 250 به مراتب بالاتر رفته است.

<Monozukuri با راندمان بالا که امکان گسترش خط تولید و فروش مدل های الکتریکی را فراهم می کند و کاور مبل بسیار ساده است.

هوندا بر اساس دانش رقابتی خود “Monozukuri” (هنر ساختن چیزها) که از طریق توسعه و استفاده از پلتفرم‌ها برای مدل‌های مجهز به موتور ICE جمع‌آوری شده است، پلتفرم‌های موتور سیکلت الکتریکی را توسعه داده و به کار خواهد برد که سه جزء اصلی را برای خودروهای الکتریکی ترکیب می‌کند. باتری، PCU و موتور – با بدنه موتور سیکلت.

  • منابع:
    1. Summary of Briefing on Honda Motorcycle Business
  • تبلیغات: 
    1. کلید خوشبختی تنها در فروش این کالاها می باشد
    2. بهترین روشهای شاد بودن و شاد زندگی کردن
    3. می توانید با مسیر درست پولدار شوید
    4. چند راه ساده برای رسیدن به کامیابی و موفقیت در زندگی