جک بالابر خودرو چهار ستون به عنوان چهارچوب چادر های مسافرتی شناخته شد

چند مورد دیگر مرتبط وجود دارد، اما بدون این دو مورد نمی‌توانید لاستیک‌ها را تعویض کنید، بنابراین بهتر است قبل از رانندگی از داشتن جک و آچار در ماشین خود مطمئن شوید.

من به شما نشان خواهم داد که چگونه از جک و آچار استفاده کنید، و حتی از چرخ های چرخ و آچار گشتاور بهتر استفاده کنید. جک ابزاری است که برای بلند کردن ماشین هنگام تعویض لاستیک استفاده می شود.

بلند کردن ماشین به نظر می رسد که نیروی زیادی می خواهد، اما با جک بالابر خودرو چهار ستون می توانید بدون استفاده از نیروی زیاد ماشین را تا ارتفاع مورد نیاز بالا ببرید. به این میگن جک کردن.

هنگام تعویض لاستیک، ابتدا باید لاستیک پنچر شده خارج شود. ماشین را بالا ببرید تا لاستیک ها از زمین جدا شوند. اکنون می توانید لاستیک های خود را به راحتی تعویض کنید.

جک

جک ها انواع مختلفی دارند، اما اگر هیدرولیک باشند و برچسب 2 یا 3 تنی داشته باشند، باید بتوانند خودروهای سنگین را پشتیبانی کنند. علاوه بر این، برخی از افراد نوعی جک به نام جک کف روی خودروی خود دارند که بلند کردن خودرو را آسان می کند.

جک ها با حداکثر مقدار قابل بلند شدن وسیله نقلیه مشخص شده اند. اگر حداکثر مقدار زیاد باشد، تعویض لاستیک نسبتا آسان است، بنابراین ممکن است معیار خوبی برای انتخاب باشد. چهره جدیدی که به تازگی به کیووا موتورز پیوست!

اخیراً تعداد خودروهایی با نقاط جک آپ در عقب افزایش یافته است.

خوب است که مهره ها را در ابتدا در حالی که ماشین هنوز روی زمین است باز کنید. بهتر است لاستیک‌ها را در بیرون و روی سطح صاف و باربر تعویض کنید.

مثلاً در یک پارکینگ آسفالته. در صورت عدم وجود سنگفرش دائمی در حیاط، مثلاً باید یک تکه تخته سه لا زیر جک قرار گیرد.

در اینجا لازم به ذکر است که تکه تخته سه لا زیر آن به اندازه کافی بزرگ است، زیرا جک روی چرخ ها در هنگام جک زدن خودرو کمی حرکت می کند.