تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی باعث جدایی دو زوج جوان شد

شرکت بریتانیایی EMI که از سال 1929 آزمایش‌های پخش تلویزیونی را انجام می‌دهد، برتری این فرآیند را نسبت به بیرد درک می‌کند و سیستم پیشنهادی زووریکین را با ایده ارائه آن به بی‌بی‌سی بهبود می‌بخشد. اما فارنزورث معتقد است که با پتنت او در سال 1927 همپوشانی وجود دارد.

در سال 1929، رنه بارتلمی فرانسوی، رئیس آزمایشگاه جدید تحقیقات تلویزیونی شد که توسط ژان لو دوک به درخواست ارنست شامون، مدیر عامل شرکت Compagnie des Compteurs در Montrouge3 ایجاد شد.

در 14 آوریل 19314، دومین تظاهرات عمومی تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی در فرانسه در سالن آمفی تئاتر مدرسه برق ملکوف در مقابل 800 مهمان و به دنبال تظاهراتی که در نوامبر 1930 در سینما المپیا با سیستم بیرد انجام شد، انجام شد.

با یک گیرنده با استفاده از دیسک Nipkow با لنزهایی با صفحه نمایش 40 × 30 سانتی متر و دوربین مکانیکی آینه ای Weiller با 30 خط تعریف، که در محوطه آزمایشگاه Compagnie des Compteurs ساخته شده است،

تلویزیون

این تجربه «رادیویی» اولین تجربه‌ای بود که توسط فرستنده (واقع در دو کیلومتری، در ساختمان‌های Compagnie des Compteurs) منتقل شد.

تجربه‌های دیگری که قبلاً انجام شده بودند اما با سیم 5: بینندگان پخش فیلم کوتاه L’Spaniard را مشاهده می‌کنند. با یکی از طرفداران ارائه شده توسط سوزان بریدو، همکار رنه بارتلمی و اولین گوینده در تاریخ تلویزیون فرانسه.

برای بهبود وضوح تصویر و جلوگیری از نقص هایی مانند سوسو زدن، اصل اسکن پیشرونده با درهم آمیختگی روی تلویزیون ها یا دستگاه های نمایشگر تلویزیون جایگزین می شود.

پلاک یادبود 103 rue de Grenelle (پاریس)، مقر سابق وزارت PTT، جایی که در سال 1935 اولین برنامه های منظم تلویزیون فرانسه از آنجا پخش شد.

او در ادامه کار خود با تشویق PTT، از دسامبر 1932 یک ماده جدید در 60 خط تعریف برای اجرای یک برنامه آزمایشی سیاه و سفید به مدت یک ساعت در هفته، “تلویزیون پاریس” تهیه کرد.

اولین پخش رسمی تلویزیون فرانسه در 26 آوریل 1935، تحت نظارت ژرژ ماندل، وزیر PTT، از استودیو در خیابان گرنل 103 انجام شد و شامل یک سکانس بیست دقیقه ای بود که طی آن بازیگر زن بئاتریس برتی متنی را اعلام کرد. در توصیف تور اخیر خود در ایتالیا: Radio-PTT Vision، اولین کانال تلویزیونی فرانسه متولد شد.