تعداد کل لیمو ترش جهرم موجود در کره زمین مشخص شد

این مقاله بر روی محتوای فلاوانون گریپ فروت، لیمو و لیمو ترش جهرم در جنس Citrus، هر یک از که دارای چندین واریته است. درمان مشابهی از پرتقال، نارنگی (ماندارین)، تنگور و تنگلوس است.
ارائه شده در این شماره مجله (پیترسون و همکاران، 2006). همه گریپ فروت اعضای گونه Citrus X paradis هستند. واریته ها به دلیل رنگ گوشتشان متفاوت هستند.
وجود (صورتی/قرمز) یا عدم وجود (سفید) لیکوپن. اگرچه چندین گونه از مرکبات را لیمو یا آهک (به ترتیب مانند C. jambhiri یا C. limettioides)، این مقاله بر روی انواع مختلف C. limon برای تمرکز دارد.
لیمو، و C. aurantiifolia برای لیموها به عنوان اطلاعات در مورد استفاده مصرف کننده از گونه های دیگر به راحتی انجام نمی شد
در دسترس بود و داده های فلاوانون کم بود.

لیمو ترش
هدف این مطالعه خلاصه کردن داده های تحلیلی بود با کیفیت قابل قبول از ادبیات علمی و مقادیر موجود در فلاوانون های گریپ فروت، لیمو و میوه‌های آهک برای یک جدول ترکیبی مواد غذایی فلاونوئیدی موقت. داده‌های مربوط به گلیکوزیدها و آگلیکون‌ها خلاصه می‌شوند زیرا این قندها بر طعم مرکبات تأثیر می‌گذارند.
آب میوه ها ما همچنین اسپکتروفتومتری دیویس را مقایسه کردیم روش و روش HPLC برای تعیین اینکه آیا مقادیر فلاوانون متفاوت است. علاوه بر این، انجمن بین رنگ و میزان فلاوانون گریپ فروت بود.
بررسی شد.جدول. داده‌های مربوط به گلیکوزیدها و آگلیکون‌ها خلاصه می‌شوند زیرا این قندها بر طعم مرکبات تأثیر می‌گذارند.
آب میوه ها ما همچنین اسپکتروفتومتری دیویس را مقایسه کردیم
روش و روش HPLC برای تعیین اینکه آیا مقادیر فلاوانون متفاوت است. علاوه بر این، انجمن بین رنگ و میزان فلاوانون گریپ فروت بود مورد بررسی قرار گرفت.

با استفاده از روش هایی که قبلا توضیح داده شد (پترسون و همکاران، 2006، در این شماره مجله)، ترکیب مواد غذایی مربوطه
ادبیات تحلیلی برای مقالات مرتبط با این موضوع جستجو شد
گریپ فروت، لیمو و لیموترش با استفاده از علوم غذایی و چکیده های فناوری از سال 1968 تا 1998 با پیگیری جستجوی دفتر کشاورزی مشترک المنافع 1973-2002 و چکیده شد. تمام ترکیبات فلاوانون موجود در مرکبات بودند فهرست شده در جستجو و پانزده مقاله برای این مورد یافت شد.