بی کربنات سدیم صنعتی باعث سفیدی دندان ها می شود

پولیش دستی معمولاً با استفاده از یک ترکیب ساینده روی چرخ پولیش چرخان انجام می شود. این ترکیب می تواند ترکیبی باشد که حاوی اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون یا نیترید بور مکعبی باشد.

بی کربنات سدیم صنعتی به دلیل کم هزینه بودن، در دسترس بودن آسان و اثربخشی خوب به عنوان یک عامل ساینده، به عنوان یک ترکیب ساینده برای پرداخت دستی فلزات راه خود را در کاربردهای صنعتی پیدا کرده است.

فرآیند تصفیه آب شامل حذف ناخالصی ها از آب و ایمن سازی آن برای مصرف است. دستگاه های تصفیه آب فلزات سنگین، سموم، باکتری ها و سایر آلاینده ها را از آب لوله کشی حذف می کنند.

آنها را می توان در خانه یا محل کار شما نصب کرد تا کیفیت آب لوله کشی شما را بهبود بخشد، که نوشیدن و استفاده از آن را در کارهای روزمره مانند تهیه غذا یا شستن ظروف خوب می کند.

بی کربنات

مصارف صنعتی بی کربنات سدیم به کاهش فاضلاب در محل های دفن زباله با جلوگیری از نفوذ مواد سمی به خاک اطراف آنها کمک می کند.

کاربردهای صنعتی بی کربنات سدیم را می توان در گوشت گاو، ژامبون و بیکن یافت. پخت فرآیندی است که شامل استفاده از نمک، نیترات و سایر مواد شیمیایی برای حفظ و طعم دادن به غذاها می شود.

در مورد پخت گوشت، بی کربنات سدیم به ترکیب نمک و نیترات اضافه می شود تا از فاسد شدن گوشت ها جلوگیری کند. مخلوط نمک و بی کربنات سدیم به عنوان یک جایگزین طبیعی برای فسفات های مورد استفاده در برخی فرآورده های گوشتی عمل می کند زیرا بدون نیاز به مواد اضافی یا روش های پخت، طعم محصول را افزایش می دهد.

این ترکیبات برای افزایش عمر مفید و جلوگیری از رشد باکتریایی که می تواند منجر به فساد شود، با هم کار می کنند. خواص ضد میکروبی بی کربنات سدیم آن را به یک افزودنی ایده آل برای گوشت هایی که نیاز به نگهداری دارند تبدیل می کند.