انار میدان تره بار تهران باعث هجوم ملخ ها به این شهر شد

گل یا پوست انار میدان تره بار تهران، اما یکی از مواردی که بیشتر مورد بحث قرار گرفت، دستور العمل تزریق آبی پوست انار خشک از شفادهنده G. I. Glubokoy است که توسط او در سال 2007 منتشر شد.

نویسنده در این نشریه قول درمان تمام گونه های سالمونلوز، اسهال خونی، وبا، تب حصبه را در پنج ساعت و همچنین خلاص شدن از شر زخم معده و روده کوچک، التهاب مخاط روده بزرگ (کولیت)، دیس باکتریوز در یک هفته می دهد.

علاوه بر این، درمانگر معتقد است که در صورت رعایت این تکنیک، با کمک دم کرده انار، می توان آپاندیسیت حاد را درمان کرد و در نتیجه از جراحی اجتناب کرد (این گفته قبلاً باعث اعتراض آشکار پزشکان می شود).

فرآیند تهیه دمنوش ساده و برای همه بیماری ها یکسان است. به نسبت تقریبی 1:20، 10-12 گرم پوست میوه خشک انار را در ظرف شیشه ای (پیمانه، لیوان، شیشه) کمی گرم شده ریخته و روی آن 200 میلی لیتر آب جوش ریخته و با نعلبکی (ضخیم) می پوشانیم. کاغذ).

انار

با این کار عمل انفوزیون شروع می شود که 30-25 دقیقه طول می کشد و در این مدت بیمار باید در کنار ظرف حضور داشته باشد.

برای التهاب‌ها و زخم‌های دهان، تقریباً 20 گرم برگ خشک خرد شده را در 400 میلی‌لیتر آب می‌ریزند که در حین جوشیدن باید ¾ حجم خود را از دست بدهد. نصف لیوان جوشانده باقیمانده صاف شده و برای شستشوی دهان استفاده می شود.

پارس سگ. برای مبارزه با کرم ها، 50 گرم پوست خرد شده را در 400 میلی لیتر آب ریخته و ابتدا به مدت 6 ساعت دم کرده و سپس در آب جوش می جوشانند تا نصف (1 فنجان) پس از تبخیر باقی بماند.

این جوشانده (به صورت صاف شده و سرد شده) باید ظرف یک ساعت نوشیده شود. بعد از نیم ساعت، باید هر ملین مصرف کنید، و بعد از 5 ساعت دیگر – تنقیه کنید. دمنوش ها دستور العمل های عامیانه زیادی برای تزریق وجود دارد.