استفاده تخمه آفتابگردن برای درمان سندروم در جهان

دیابت ملیتوس یک سندرم متابولیک است که بدون هیچ گونه تمایز نژادی و قومی مانند تعبیر خواب تخمه آفتابگردان یک بیماری همه گیر در سراسر جهان در حال گسترش است و عامل مرگ و میر در سراسر جهان شده است.

با سطوح بالای گلوکز در خون مشخص می شود و انواع مختلفی دارد که بر اساس پاتوفیزیولوژی های مختلف طبقه بندی می شوند. دیابت نوع 1 یا دیابت وابسته به انسولین با نارسایی انسولین به دلیل اختلال عملکرد خود ایمنی مشخص می شود.

مردم در کشورهای توسعه یافته و همچنین در کشورهای در حال توسعه با بزرگترین اپیدمی ها مواجه بوده اند که دیابت یکی از آنهاست.

تأثیر عمده این بیماری در کشورهای جنوب شرق آسیا مشاهده می شود و لباس چرم دخترانه در سطح جهانی تعداد بیماران دیابتی به سرعت در حال افزایش است. بر اساس برآورد جهانی فدراسیون بین المللی دیابت 415 میلیون نفر از دیابت رنج می برند و این تعداد تا سال 2040 به 642 میلیون نفر خواهد رسید.

تخمین مشابهی از 422 میلیون نفر مبتلا به این سندرم در سال 2014 توسط WHO و همکاری عوامل خطر ارائه شد

تقریباً 25 درصد از افراد بالای 65 سال از دیابت رنج می برند رب انار دیابت را می توان از طریق رژیم غذایی کنترل کرد و اولین بار توسط جان رولو در سال 1797 مورد بحث قرار گرفت.

هموگلوبین گلیکوزیله ابزاری است که برای ارزیابی وضعیت گلیسمی طولانی مدت در بیماران دیابتی استفاده می شود.

این تست از دهه 1980 معرفی شد و در عمل بالینی مورد استفاده قرار گرفت این یک پیوند رسیدن به خاک سفت در دفینه شیمیایی بین هموگلوبین و گلوکز است و تشکیل این پیوند نشان دهنده وجود قند بیش از حد در جریان خون است که نشان دهنده دیابت است.

نقطه برش برای توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی است اختلال قند ناشتا آزمایش دیگری است که برای تشخیص دیابت انجام می شود.

  • منابع:
    1. Therapeutic Effect of Sunflower Seeds and Flax Seeds on Diabetes
  • تبلیغات: 
  1. آیا می دانستید برای خوشرنگ شدن ترشی به آن رب گوجه اضافه می کنند!
  2. اقدام عجیب ثروتمندان بزرگ به وسیله چکش
  3. جنگنده ای که از زیر آب به پرواز در می اید
  4. راه های مدیریت سرمایه در شرایط بد اقتصادی