استفاده از پودر ژله شیبابا به جای بوتاکس در سالن های زیبایی

در مورد مضراتپودر ژله شیبابا ، دیده شده است که این نوع غذا در صورت مصرف بیش از حد یا برای افراد به ویژه عدم تحمل، به طور بالقوه باعث ایجاد آلرژی یا ایجاد ناراحتی در معده و دستگاه گوارش می شود.

این محصول با منشاء حیوانی (پوست، بافت‌های زیر جلدی یا سایر قسمت‌ها)، مطمئناً برای کسانی که رژیم گیاه‌خواری یا گیاهخواری را انتخاب می‌کنند مناسب نیست.

انجمنی وجود دارد، تولید ژلاتین اروپا (GME) که با کنترل این موضوع سروکار دارد. مواد غذایی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان.

مزایا و معایب ژلاتین گیاهی ژلاتین غذایی با منشاء گیاهی، آگار آگار، مزایای خوبی دارد: به راحتی قابل هضم است، کالری دریافتی آن بسیار نزدیک به صفر است، برای بیماران دیابتی مناسب است، زیرا حاوی قند نیست.

ژله

همچنین از میوه، به عنوان مثال از سیب، و در آن صورت پکتین نامیده می شود، از نشاسته مانند زانتان، از کوزو، از پیکان، از گوار، یا خرنوب، از کاراگینان (جلبک دریایی ایرلندی).

هیچ منع مصرف خاصی گزارش نشده است، به جز اینکه انواع خاصی از ژلاتین گیاهی در سطح آشپزی نتیجه مشابهی با ژلاتین حیوانی ندارند، بنابراین خوب است ابتدا کمی آزمایش کنید.

ثانیا، بسیاری از این ضخیم‌کننده‌ها به راحتی در دسترس نیستند. در نهایت، FDA (سازمان غذا و دارو) نگرانی‌هایی را در مورد ایمنی کاراگینان، E407 مورد بحث بسیار ابراز کرده است: همانطور که اخیرا توسط موسسه Cornucopia گزارش شده است، کاراگینان باعث هضم می‌شود.

اختلال یا ناراحتی در روده بزرگ و شکم. هشدار: ژلاتین خوراکی فقط آب نبات های صمغی یا ورقه های شیشه ای نیست، بلکه در بستنی، ماست، کیک، شیرینی، مربا، پنیر، غذاهای حیوانی و گاهی اوقات حتی شراب نیز یافت می شود!

چگونه ورقه های ژلاتین درست کنیم؟ در بیشتر موارد، ژلاتین یک محصول طبیعی از مواد خام حیوانی است که حاوی کلاژن است. هدف اصلی آن غلیظ کردن مایعات است.